17 Şubat 2014 Pazartesi

Gri pembe boyunluğum

 Gri ve pembe yanyana en çok yakıştırdığım renklerden. Evde boş durmamak için örgüye başlayayım dedim. Boyunluk yapmak için kolları sıvadım. Nako'nun gri simli ipinden 2 tane aldım. 50 ilmek başladım, pirinç örgü yaptım (pirinç örgünün iki yüzü de aynı görünür, 1. sırada bir ters bir düz olarak örülür 2. sıra da ise düz olanlar ters, ters örülen ilmekler düz olarak örülür-bu işlem devam edilerek yapılır) ve ipleri bitirene kadar ördüm. Diktim. Gelelim pembe detaya.. Boyunluğun iki ucunu da tığladım. İşte sonuç...









6 yorum:

  1. Merhaba acaba gri ve pembe ipin numaralarini yazarmisiniz? Bende örmek istiyorum cok guzel olmus? Birde kac numara sis kullandiniz? Tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, öncelikle teşekkür ederim :)
    İpin nosunu bilmiyorum kaıtlarını attım ama aldığım tuhafiyeden öğrenip yazacağım, şişlere gelince 7 numaraydı...

    YanıtlaSil
  3. Oncelikle bende tesekkur ederim, tamam bekliyorum umarim size zahmet olmaz

    YanıtlaSil
  4. zahmet olmadı :) Jennifer,
    tuhafiyeye gittim öğrendim, nako sport wool 195 G (simli gri)
    pembe ipin markası yok, noen renkli herhangi bi pembe ipi kullanabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  5. Harika bir çalışma olmuş gerçekten bende kısa zaman içerisinde deneyeceğim.İlk işim ko sport wool 195 G (simli gri) ipi bulmak olacak sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) kolay gelsin şimdiden, keyifli bir calisma olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...